Obchodní podmínky

ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě pametnimince93.cz, který provozuje Stanislav Mitrenga, Lidická 1267, 739 61  Třinec, IČ: 02667592, zapsán u živnostenského odboru Městského úřadu Třince . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Nejsem plátce DPH.

PROCES OBJEDNÁVKY A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Ceny zboží jsou platné dle aktuálního zobrazení na eshopu k okamžiku, kdy si zboží objednáte.

1.     Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu pametnimince93.cz, jsou závazné pro obě strany. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami i s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.     Objednávka vytvořená prostřednictvím eshopu je závazná. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

3.     Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých povinných údajů dle pravdivé skutečnosti.

4.     Místem dodání zboží je „Dodací adresa“ uvedená kupujícím při registraci / objednávce.

5.     Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a následně jeho převzetím.

6.     Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu pametnimince93.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

7.     Všechny objednávky jsou vyřizovány dle data vytvoření. Jakékoliv úpravy a dotazy k již vytvořené objednávce neprodleně směřujte na email: info@pametnimince93.cz.

8.     Objednané zboží odesíláme do 5 pracovních dnů. Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu toto zaslaní naúčtováno jako další položka dopravného.

9.     Zboží je zasíláno dle dopravních podmínek v sekci „Doprava a platby“. K ceně objednaného zboží  jsou připočteny pouze náklady na odeslání dle zvoleného způsobu platby a přepravy.

10.  Pokud nastane situace, kdy nebude možno vyřídit Vaši objednávku budeme Vás neprodleně kontaktovat.

11.  Všechny ceny v katalogu jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH.

12.  Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje nepřesné či vyvolávají pochybnost s dobrým záměrem koupě zboží.

13.  Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

14.  Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a kupující změnu ceny neakceptuje.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ – ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující má právo, podle § 53 odstavce 7 novely občanského zákoníku č. 367/2000 Sb., odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení prodávajícímu). Kupující obdrží zpět částku za zakoupené zboží na faktuře, včetně poštovného. Dopravu na naši adresu již hradí ze svých prostředků. Není-li kupující již schopen zboží vrátit, (protože jej již např. nemá), anebo byla hodnota zboží již snížena (protože již došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je kupující povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 Občanského zákoníku nahradit v penězích. Toto bude provedeno odečtením ze zaplacené kupní ceny, která bude tudíž kupujícímu vyplacena ve snížené hodnotě.
  2. Vrácené zboží je třeba zaslat jako standardní zásilku (ne na dobírku – nepřebíráme je) v uvedené lhůtě s dopisem, kde uvádíte, že odstupujete od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů. 
  3. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

REKLAMACE

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu pametnimince93.cz a právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese provozovatele internetového obchodu pametnimince93.cz.
  3. Zboží na reklamaci zasílejte řádně zabalené, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem.
  4. ZDE naleznete reklamační protokol, kde Vás žádáme o vyplnění položek označených jako povinné

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že mezi námi a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení sporů. Tímto subjektem je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz.

Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů online, která je dostupná na adrese ec.europa.eu/consumers/odr.

Tento způsob řešení sporů je dobrovolný a nenahrazuje možnost obrátit se na soud.

KONTAKT

Telefonické dotazy na uvedeném číslo +420 608 713 103 jsou standardně zpoplatněny dle platných tarifů Vašich zprostředkovatelů telekomunikačních služeb. 

×